اخبار

نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی در بندرعباس برگزار می‌شود

هرمزگان

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

خلاصه خبر

نمایشگاه عرضه محصولات پیشران های طرح ملی مشاغل خانگی در بندرعباس با هدف رونق کسب و کار تولید کنندگان صنایع دستی برگزار می‌شود.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی: در راستای فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان (اتصال به بازار و فروش) نمایشگاه  با حضور هیجده نفر از پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوم لغایت هفتم بهمن ماه با همکاری جهاددانشگاهی ، شهرداری و شبکه کارآفرینی استان هرمزگان برگزار می گردد.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تصریح کرد: غرفه های فروش تولید صنایع دستی و مشاغل خانگی منجر به رونق کسب و کار این کارآفرینان می شود و همچنین صنایع دستی و هنرهای محلی و بومی بندرعباس بیش از پیش معرفی و همه با هنرهای مردم بندرعباس آشنا می شوند.

برگزاری این گونه نمایشگاه ها در جذب گردشگر داخلی و خارجی مؤثر است نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی در فضای باز بوستان غدیر محیط موسوم به زیر پرچم از سوم لغایت هفتم بهمن ماه سالجاری از ساعت 16 الی 22 برگزار می‌شود.

شايان ذكر است؛ طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با هدف ايجاد اشتغال پايدار براي توانمندسازي متقاضيان و اتصال به بازار همزمان با سراسر كشور در استان هرمزگان در حال اجراست.