اخبار

انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی با شرکت تولیدی تخصصی زندو

خراسان شمالي

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

خلاصه خبر

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت تولیدی تخصصی زندو در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبرداد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی ، حسن خوش صفا اظهارکرد: در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و به منظور اجرای طرحهای کارآفرینی در بخش کشاورزی و استفاده از توان و ظرفیتهای دو مجموعه در بخشهای مختلف آموزشی، تولیدی و به کارگیری نیروی انسانی این تفاهم نامه بین مجموعه جهاددانشگاهی و شرکت تولیدی تخصصی زندو منعقد شد.
وی با بیان اینکه موضوع این تفاهم نامه توانمند سازی، مهارت آموزی و خرید تضمینی فرآورده های زنبور عسل است، افزود: این تفاهم نامه از تاریخ انعقاد به مدت یکسال قابل اجرا بوده و در صورت تمایل طرفین قابل تمدید خواهد بود.
خوش صفا ادامه داد: تامین ابزارآلات و موارد اولیه مورد نیاز جهت پرورش زنبورعسل ،استفاده از ظرفیتهای طرفین جهت آموزش ، مشاوره از مهمترین تعهدات مشترک این تفاهم نامه است.
وی یادآورشد: شناسایی ، جذب و ساماندهی متقاضیان ،برگزاری و اجرای دوره های آموزشی مهارتی مورد نیاز مجموعه با رعایت استاندارد آموزشی،ارائه مشاوره به فراگیران دوره های آموزشی در خصوص طرحهای کارآفرینی و تسهیلگری ، هدایت و راهبری متقاضیان از تعهدات جهاددانشگاهی است.
خوش صفا شناسایی و معرفی رسمی متقاضیان و علاقمندان به فرآورده های زنبور عسل به جهاد ، مساعدت جهت بهره مندی از ظرفیت مجموعه در دوره های آموزشی، همکاری جهت تهیه محتوی تبلیغاتی در جهت شناساندن ظرفیت های مجموعه برای تامین بازار و جذب متقاضیان ، انعقاد قرارداد با متقاضیان برای خرید محصولاتی که با شرایط مورد نظر مجموعه تولید شده به نرخ روز و کارشناسی و عادلانه شامل فرآورده های مورد نظر زنبورعسل از تعهدات شرکت تولیدی تخصصی زندو است.