اخبار

برپایی دومین دوره آموزش تخصصی پارچه بافی در خراسان‌شمالی

خراسان شمالي

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

خلاصه خبر

کارشناس اشتغال جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی از برپایی دومین دوره آموزش تخصصی پارچه بافی در استان خبرداد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی ، آرزو یزدانی اظهارکرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارفرمای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بوده و جهاد دانشگاهی خراسان شمالی و اداره‌ کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان به‌ترتیب مجری و ناظر اجرای این طرح هستند.
وی عنوان کرد: دومین دوره از آموزش تخصصی با عنوان « پارچه بافی » برای متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ،دانشجویان، فارغ التحصیلان، علاقه مندان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار خانگی طی عصر روز گذشته پنجم بهمن ماه برگزارشد.
یزدانی با اشاره به اینکه حدود 5 نفر در دومین جلسه از این دوره شرکت کردند، یادآورشد: برپایی این دوره آموزشی از سه شنبه 22دی ماه سال جاری طی 12 جلسه 2 ساعته به صورت رایگان در حسینیه جاجرمی های بجنورد آغاز شده است.
کارشناس اشتغال جهاددانشگاهی خراسان شمالی تصریح کرد: این دوره آموزشی از ساعت  16 تا 18 عصر با تدریس آقای «محمد صفاری » برپا ‌شد که مقرر است پس از پایان این دوره آموزشی افرادی که مایل هستند با این پیشران همکاری کرده به نوعی اتصال به بازار شکل بگیرید.
یزدانی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با دفتر تسهیلگری و توسعه محلات صادقیه، نیروگاه، شیرآب و حصار شیرعلی، یادآورشد: برپایی دوره های تخصصی با هدف ایجاد اشتغال برای بانوان و دختران این مناطق و در راستای اجرای تفاهم نامه برگزار می شود.