اخبار

دومین جلسه مشاوره برند "چی توک" در جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد

خوزستان

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

خلاصه خبر

دومین جلسه مشاوره تخصصی حوزه بازار و کارآفرینی برای تولیدکننده لباس و عروسک بافتنی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از شهرستان اهواز در مرکز شماره یک جهاددانشگاهی خوزستان برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی خوزستان، این جلسه 5 بهمن ماه 1400 با حضور دکتر سیدرضا علوی مشاور کارآفرینی و اشتغال و شیما تقی نژاد مدیر اجرایی طرح برای کبری طاهری تولیدکننده پوشاک و عروسک بافتنی با برند "چی توک" برگزار شد.
در این جلسه طاهری با اشاره به برنامه ها و چشم انداز کاری خود اظهار کرد: در حال حاضر کار راه اندازی آموزشگاهم با عنوان "غزل" در حال اتمام است و قصد دارم کار تولید و آموزش را در کنار هم به پیش ببرم.
وی مشکل نیروی کار، بازاریابی و فروش و تامین سرمایه موردنیاز را از مهم ترین چالش های کسب و کار خود عنوان کرد و خواستار ارائه راهنمایی لازم در این زمینه ها شد. 
همچنین در این جلسه علوی با اشاره به زنجیره ارزش در کسب و کار تصریح کرد: کمترین سود در زنجیره ارزش مربوط به بخش ساخت است. آن را به دیگران واگذار کنید تا با دغدغه کمتری بتوانید به توسعه کسب و کار خود بپردازید.
طاهری به برنامه خود برای ثبت برند نیز اشاره کرد که علوی نکات لازم را برای وی تشریح کرد.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.