اخبار

بازدید رئیس انجمن صادرکنندگان و واردکنندگان مواد غذایی و مدیر اجرایی طرح مشاغل خانگی از نمایشگاه دستاورد های پیشران های هرمزگان

هرمزگان

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

خلاصه خبر

بازدید رئیس انجمن صادرکنندگان و واردکنندگان مواد غذایی و مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگي از نمایشگاه دستاوردهای پیشران های مشاغل خانگي و فعالین حوزه صنایع دستی هرمزگان در تاریخ 1400/11/5 برگزار شد.


متن کامل خبر

 به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان هرمزگان و در راستای فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی (اتصال به بازار و فروش)، بازدیدی از سومین روز نمایشگاه عرضه محصولات پیشران های مشاغل خانگی با حضور رئیس انجمن صادرکنندگان و واردکنندگان مواد غذایی و معاون آموزشی جهاد دانشگاهی و مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگي در تاریخ 5/11/1400 انجام گرفت.

مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی هرمزگان با اشاره به اولویت های این طرح ملی، اظهار داشت: پایدارسازی شغل به واسطه استفاده از ظرفیت کارآفرینان موفق وبخش خصوصی ازاولویت‌ها است.

به گفته وی، با شناسایی مزیت‌های شغلی هر شهرستان و نیز توانمندسازی و آموزش و در نهایت با اتصال به بازار و ایجاد شبکه فروش که صورت می‌گیرد به این اولویت‌ها دست خواهیم یافت.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مجری‌گری معاونت آموزش و کار آفرینی جهاد دانشگاهی در 31 استان کشور در حال برگزاری است.