اخبار

بازدید از کارگاه پیشران خیاطی در شهرکرد

چهارمحال وبختيارئ

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

خلاصه خبر

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از کارگاه خیاطی در شهرکرد بازدید کرد.


متن کامل خبر

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری با سرکارخانم سلطانی؛ بازرس اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از کارگاه خیاطی سبحان بازدید کرد.
در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری از کارگاه تولیدی پوشاک خانم عباسی از پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در شهرکرد بازدید کرد.
به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در راستای شناسایی پیشران‌های توانمند استان و همچنین معرفی افراد متقاضی کار به پیشران ها، بازدید از کارگاه خانم عباسی که در زمینه تولید پوشاک فعال است در دستور کار قرار گرفت.
محمدتقی حسین پور با بیان اینکه این بازدیدها با هدف بررسی فعالیت‌ پیشران‌ها و مشکلات آنان صورت می گیرد، گفت: چند تن از متقاضیان جویای کار که در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام کرده بودند، براساس اولویت و اعلام نیاز ایشان معرفی شده تا امکان همکاری بین این افراد فراهم شود.
وی همچنین خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازی و ترویج مشاغل خانگی در سراسر کشور، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد، خوداشتغالی متقاضیان ورود به بازار کار، بهبود معیشت و افزایش رفاه خانوار و اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف و بنگاه‌های پیشران از جمله اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است.