اخبار

برگزاری جلسه توجیهی تشکیل تعاونی تامین نیاز در اداره کار استان زنجان

زنجان

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

خلاصه خبر

جلسه ترویجی تشکیل شرکت تعاونی تامین نیاز به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با حضور تیم اجرایی پروژه توسعه مشاغل خانگی و پیشرانان مشاغل خانگی برگزار شد.


متن کامل خبر

در ابتدای جلسه مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن خیرمقدم به حاضرین، توضیح مختصری در خصوص جلسه و هدف از تشکیل جلسه توضیح دادند و در ادامه آقای ملکی توضیحات تکمیلی در راستای ساماندهی پیشرانهای مشاغل خانگی در قالب تعاونی های تامین نیاز ارائه دادند. همچنین در خصوص مزایای تشکیل شرکت تعاونی و ساماندهی مشاغل خرد و کوچک در قالب تعاونی و نیز حمایت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بهره‌مندی تعاونی‌ها از تسهیلات، آموزش، اخذ کارت بازرگانی، حضور در نمایشگاه‌های مربوطه توضیحاتی ارائه دادند.

در ادامه مدیر پروژه ملی مشاغل خانگی در زنجان به فعالیت‌های انجام شده در این خصوص اشاره کرد و افزود اتصال به بازارهای فیزیکی و مجازی مهمترین فاکتور در هر کسب و کاری است و جهاددانشگاهی با رایزنی‌هایی که با دیجی‌کالا به عنوان پرمخاطب ترین مارکت پلیس کشور انجام داده و امکان عضویت در این مارکت پلیس را برای متقاضیان در استان زنجان فراهم نموده است.