اخبار

برگزاری جلسه با بسیج سازندگی و بسیج جامعه زنان استان زنجان

زنجان

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

خلاصه خبر

در راستای اجرای فاز دوم و سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان جلسه توجیهی با بسیج سازندگی استان زنجان در خصوص طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در بسیج سازندگی استان زنجان برگزار شد.


متن کامل خبر

در این جلسه که با حضور رئیس بسیج سازندگی استان زنجان و مسئول بسیج جامعه زنان برگزار شد، آقای پیری فعالیت‌ها و ماموریت‌های بسیج سازندگی و بسیج جامعه زنان در خصوص اشتغال‌زایی و محرومیت زدایی را تشریح کرد و به اهمیت نقش مدیران میانی در طراحی و تدوین ساز و کارهای اجرایی و ترسیم فلوچارت اجرایی اشاره کرد.

در ادامه آقای داداشی زمینه‌های همکاری مشترک نهادها را خاطر نشان کرد و افزود ایجاد زنجیره ارزش از مهمترین فاکتورهای توسعه کسب و کارهاست و با هم‌افزایی نهادهای همکار می‌توان شبکه‌های گسترده و بهره‌مند را شکل داد.

خانم اجلی از اقداماتی که در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان انجام شده خبر داد و افزود توانمندسازی، مشاوره و آگاه سازی متقاضیان و حتی پیشرانان شغل خانگی در خصوص شبکه‌سازی و هم‌افزایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در نهایت مقرر گردید تفاهم‌نامه منعقد شده جهاددانشگاهی واحد استان زنجان و سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بازبینی شده و اهداف تفاهم‌نامه در گستره استان پیاده‌سازی و اجرا شود.