اخبار

نشست هم اندیشی مدیر طرح اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با سرکارخانم صفرزائی یکی از فعالین حوزه پارچه بافی

سيستان وبلوچستان

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

خلاصه خبر

نشست صمیمی مدیر اجرایی وکارشناسان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با سرکار خانم صفر زائی از فعالین حوزه مشاغل خانگی و کارآفرین موفق حوزه پارچه بافی در استان سیستان و بلوچستان در این نشست مرتضی نوری مدیر اجرایی طرح ضمن تشکر از حضور، ایشان در نشست به تشریح روند آتی طرح پرداختند و در ادامه در مورد خدمات ارائه شده از سوی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به فعالین حوزه ی مشاغل خانگی توضیح دادند.


متن کامل خبر

نشست صمیمی مدیر اجرایی وکارشناسان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با سرکار خانم صفر زائی از فعالین حوزه مشاغل خانگی و کارآفرین موفق حوزه پارچه بافی در استان سیستان و بلوچستان
در این نشست  مرتضی نوری مدیر اجرایی طرح ضمن تشکر از حضور، ایشان در نشست به تشریح روند آتی طرح پرداختند و در ادامه در مورد  خدمات ارائه شده از سوی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به فعالین حوزه ی مشاغل خانگی توضیح دادند.

در ادامه گفت وگو سرکار خانم صفرزائی ،  پیرامون کار و فعالیت خود  توضیحاتی ارائه دادند و بیان داشتند که در حوزه پارچه بافی مهارت کامل دارند واز طرح های نوین در بافت پارچه ها استفاده می نمایند اما در این مسیربا مشکلاتی نظیر بسته بندی و فروش مجازی و ... وجو دارد  ، که  گروه مشاوره و دپارتمان تولید محتوا طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان سیستان و بلوچستان جهت بهبود این مشکلات به ایشان مشاورهای ارائه نمودند.