اخبار

حضور پیشران حوزه خیاطی در نمایشگاه حضوری معرفی دستاورد های پیشران های مشاغل خانگی در بندرعباس

هرمزگان

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

خلاصه خبر

حضور پیشران حوزه خیاطی،سرکار خانم مژگان طالبی فرد در نمایشگاه حضوری معرفی دستاورد های پیشران های مشاغل خانگی و فعالین صنایع دستی در بندرعباس


متن کامل خبر

دبیرخانه کارگروه اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در هرمزگان از حضور پیشران حوزه خیاطی،سرکار خانم مژگان طالبی فرد در نمایشگاه حضوری معرفی دستاورد های پیشران های مشاغل خانگی و فعالین صنایع دستی این استان که از سوم لغایت هفتم بهمن ماه سال جاری که با همکاری جهاددانشگاهی ، شهرداری و شبکه کارآفرینی استان هرمزگان برگزارشد ، خبر داد.
در این نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی تولید شده توسط  پیشران ها طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف معرفی و عرضه محصولات مشاغل خانگی، در زمینه صنایع دستی،ترشیجات، پوشاک وخیاطی، حصیر بافی،گلیم و قالی و.. در راستای فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان (اتصال به بازار و فروش) برگزار می شود. 

گفتنی است هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه، توسعه بازار حوزه مشاغل خانگی بوده و در کنار معرفی توانمندی های این حوزه، شبکه سازی بین فعالان حوزه مشاغل خانگی و نیز توسعه زنجیره های ارزش از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
شايان ذكر است؛ طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با هدف ايجاد اشتغال پايدار براي توانمندسازي متقاضيان و اتصال به بازار همزمان با سراسر كشور در استان هرمزگان در حال اجراست.