اخبار

بازدید عامل توسعه شبکه دستبافته‌های داری و دستگاهی طرح الگوی نوین مشاغل خانگی از غرفه‌های پشتیبانان در نمایشگاه فرش و صنایع دستی مشهد

خراسان رضوئ

۱۳۹۸/۰۵/۰۳

متن کامل خبر

عامل توسعه شبکه دستبافته‌های داری و دستگاهی طرح الگوی نوین مشاغل خانگی از غرفه‌های پشتیبانان شرکت کننده در نمایشگاه فرش و صنایع دستی مشهد بازدید کرد.

عصر روز ڀنج شنبه سوم مرداد ماه همزمان با افتتاحیه نمایشگاه فرش و صنایع دستی مشهد عامل توسعه شبکه دستبافته‌های داری و دستگاهی استان خراسان رضوی ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه بصورت ویژه از غرفه‌های پشتیبانان عضو شبکه بازدید و با آنها گفتگو کرد.

 وی در دیدار با پشتیبانان فرت باف تایباد بر اهمیت تشکیل تعاونی فراگیر فرت بافان تایباد تاکید کرد.

 عبدالله احراری در دیدار با پشتیبانان فرش دستباف شرکت کننده آنها را در جریان نحوه ادامه فعالیت‌های شبکه قرار داد و گفت: فعالیت‌های شبکه دستبافته‌های داری و دستگاهی به اعضا و فعالان فرش استان روز بروز بیشتر خواهد شد.

دیدار عامل توسعه با آقای گلپور که از تهیه کنندگان و عرضه کنندگان عمده مواد اولیه دستبافته هاست بر لزوم عرضه مواد اولیه با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت تاکید شد و عامل توسعه شبکه از ایشان خواست روندی اتخاذ شود که پشتیبانان حداکثر رضایت را از قیمت و کیفیت مواد اولیه داشته باشند.