اخبار

امضا قرارداد آموزش اشتغال محور همکاری مشترک جهاد دانشگاهی و بنیاد شهید استان همدان

همدان

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

خلاصه خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان،جلسه انعقاد قرارداد اشتغال محور معاون آموزشی جهاد دانشگاهی همدان و مدیر اشتغال واحد؛ با آقای مظفری مدیر اشتغال بنیاد شهید استان و شهرستان همدان برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان، جلسه انعقاد قرارداد اشتغال محور معاون آموزشی جهاد دانشگاهی همدان و مدیر اشتغال واحد؛ با آقای مظفری مدیر اشتغال بنیاد شهید استان و شهرستان همدان برگزار شد.

در این جلسه، دکتر میرزابیگی معاون آموزشی، ضمن معرفی و تشریح برنامه های حوزه اشتغال جهاد دانشگاهی همدان اظهار کرد: در این مجموعه دوره های مهارت محوری همچون آموزش فرش و تابلو فرش و مینا کاری و خیاطی  و همچنین بر فرهنگ سازی و ترویج مشاغل خانگی و استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی در جهت فرصت های نو  و کارآفرینانه جهاد دانشگاهی در جهت همکاری با بنیاد شهید استان همدان گفت وگو نمودند .

در ادامه نیز آقای امیری مدیر واحد اشتغال ضمن تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اظهار کرد: این طرح در قالب 11 رشته در سطح استان در حال اجرا است که در این میان  قالی بافی و تابلوفرش دو رشته پر متقاضی در استان همدان می باشد.

در پایان این جلسه نیز آقای مظفری مدیر اشتغال بنیاد شهید استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دوره های مهارت محور  اشتغال در مجموعه جهاد دانشگاهی قرار داد همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی همدان و بنیاد شهید استان به ارزش 320000000  میلیون ریال در خصوص  آموزش های اشتغال محور  را به امضا رساندند.