اخبار

بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام از نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی

ايلام

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

خلاصه خبر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام در بازدید از نمایشگاه دستاورد ها و توانمندی های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی ایلام گفت: جهاددانشگاهی به خوبی نیازهای جامعه را در زمینه‌های مختلف شناسایی و به توانمندسازی جامعه هدف توجه کرده است.


متن کامل خبر

شیرخانی با اشاره به شرایط خاص زندگی زنان بد سرپرست و بی سرپرست در استان گفت: این قشردغدغه‌های بیشتری در زمینه اشتغال و کسب درآمد دارند که رسیدن به درآمدزایی، اشتغال و فراگرفتن تخصص و مهارت های اشتغال‌زا از اهداف مهم است که به واسطه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسط جهاددانشگاهی محقق گردیده است.

وی افزود: برای اینگونه از زنان وجود مشاغل خانگی به عنوان بهترین فرصت در تامین امنیت اجتماعی و آرامش فکری و روحی است بنابرین برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار یا بدسرپرست غیرشاغل بهترین راهکار، ایجاد مشاغل خانگی است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام در پایان یادآور شد : ایجاد بازارهای هفتگی برای فروش محصولات این افرد ضرورتی است که باید مورد توجه مسوولین قرار گیرد.

لازم به ذکر است که طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور در حال اجرا است.