اخبار

یکی از پرطرفدارترین مشاغل خانگی، در حوزه بسته‌بندی است

چهارمحال وبختيارئ

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

خلاصه خبر

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بسته‌بندی خشکبار یا حبوبات در منزل یکی از پرطرفدارترین مشاغل خانگی در حوزه بسته‌بندی است و یکی از شغل‌های خانگی پردرآمد محسوب می‌شود.


متن کامل خبر

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری  در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با پیشران‌های تولید و بسته بندی میوه و خشکبار؛ سرکار خانم عرب و کیانفر دیدار کرد.
به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی چهارمحال و بختیاری، محمدتقی حسین پور در این دیداراظهارداشت: این روزها هم بسته‌بندی خشکبار در منزل یا بسته‌بندی حبوبات در منزل یکی از پرطرفدارترین مشاغل خانگی در حوزه بسته‌بندی است و یکی از شغل‌های خانگی پردرآمد محسوب می‌شود.
وی افزود: بسیاری از کارهای بسته‌بندی این محصولات را می‌توان توسط ماشین‌ها و تجهیزات تخصصی این حوزه سریعتر و بهتر انجام داد و بازدهی و کارکرد فوق‌العاده‌ای با کمترین خستگی داشت، در حقیقت بسته‌بندی حبوبات یا بسته‌بندی خشکبار یک کسب‌وکار خانگی بسیار مناسب برای آن‌هایی‌ست که نیازمند انعطاف در زمان کاری هستند و به‌دلیل مشغله‌های رسیدگی به فرزندان یا درس خواندن درگیر یک کار تمام وقت نیازمند به حضور در محل شوند.
حسین پور با بیان اینکه حبوبات و خشکبار به‌دلیل تنوع زیاد در محصولات و سرمایه اولیه کمی که برای راه‌اندازی یک خط‌ تولید بسته‌بندی خانگی دارند، تصریح کرد: به همین دلیل از اولین گزینه‌های انتخابی برای استارت زدن یک شغل مثل بسته‌بندی کالا در منزل محسوب می‌شوند، بسته‌بندی این محصولات سودآوزی زیادی دارد و سرمایه‌گذاری شما با خطر ریسک کمی مواجه خواهد بود.
به گفته وی، حبوبات و خشکبار از مواد غذایی حذف‌نشدنی از سبد کالای خانوارهای ایرانی هستند و با یک بسته‌بندی درست و تمیز می‌توانید همیشه و در هر شرایط اقتصادی روی فروش آن‌ها حساب کنید.
شایان ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.