اخبار

برگزاري نشست بررسي راهكارهاي توسعه طرح ملي مشاغل خانگي در استان مركزي با حضور عضو هيات رئيسه مجلس

مرکزي

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

متن کامل خبر

 رئيس جهاددانشگاهي استان مركزي به منظور بررسي راهكارهاي توسعه طرح ملي مشاغل خانگي،27 شهريورماه با حجت‌الاسلام سليمي نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس شوراي اسلامي ديدار كرد.

بر اساس این گزارش؛ مسعود شهرجردي رئيس جهاددانشگاهي استان مركزي در ديدار با حجت الاسلام سليمي نماينده مردم محلات و دليجان با تشريح طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان، اظهاركرد: اين طرح  در31 استان كشور به همت وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و با همكاري جهاد دانشگاهي به عنوان يك نهاد توسعه اي در راستاي كمك و رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال اجرا مي شود.

وي با اشاره به اينكه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در سه مرحله شناسايي مزيت و فرصت‌ها، توانمندسازي و اتصال به بازار تعريف شده است، افزود: اين طرح براي ساماندهي، استعدادسنجي و توانمندسازي در كشور اجرايي مي‌شود، گفت: ۲۰۰۰ متقاضي مشاغل خانگي در استان مركزي در اين طرح ساماندهي خواهند شد.

شهرجردي تصريح كرد: ثبت نام متقاضيان آموزش مهارت‌هاي مشاغل خانگي در قالب اين طرح ملي از دهه اول شهريور ماه آغاز شده و تا پايان دهه اول مهر ماه سال جاري ادامه دارد.

رئيس جهاددانشگاهي استان خاطرنشان كرد: پياده‌سازي موفق اين طرح در استان نيازمند همراهي، همكاري و هم ‌انديشي بخش ‌هاي مختلف دولتي و خصوصي است.

حجت اسلام عليرضا سليمي عضو هيات رئيسه مجلس نيز در ادامه بر حمايت و همكاري در راستاي اجراي اين طرح تاكيد كرد