اخبار

برگزاری کارگاه صفر تا صد مشاغل خانگی در محله قائم استان قم

قم

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، در این نشست یاسر شریفی مدیر اجرایی طرح مشاغل خانگی در قم به بیان اهمیت توسعه مشاغل خانگی و تشریح تنوع شغلی در زمینه مشاغل خانگی و مزایای آن نسب به دیگر مشاغل اشاره کرد و با ابراز خرسندی از حضور چشمگیر بانوان در این کارگاه، این حضور را مقدمه احیای مشاغل خانگی بانوان عنوان کرد.

مدیر شعبه سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی در استان قم در ادامه ضمن تشریح طرح مشاغل خانگی و نحوه ارائه خدمات در این طرح، از دفتر تسهیلگری به عنوان بازوی قدرتمند جهاد دانشگاهی نام برد و حضور دفتر تسهیلگری در محله شهرقائم را فرصتی استثنایی در جهت پیشبرد اهداف توانمند سازی محله عنوان کرد..

در ادامه خانم یزدی یکی از فعالین مشاغل خانگی و کارآفرینان محلی، به بیان تجربیات خود در زمینه کسب و کار خانگی پرداخت و فراگیری ابزارهای نوین فروش نظیر شبکه‌های اجتماعی و غرفه‌های بازارهای مجازی نموده را نقطه عطف پیشرفت خود اعلام کرد.

وی با دعوت از متقاضیان به فراگیری و راه اندازی کسب و کار خانگی، ضمن اعلام رضایت از درآمد شغل خانگی خود، گفت: مشکلات و شکست‌های فراوانی که در تولید پیش می‌آید، هیچگاه مانع ادامه فعالیت وی نشده و ثمره استقامت او ایجاد اشتغال برای افراد دیگری گشته که در گروه وی فعالیت می‌کنند.

لازم به ذکر است حاضرین این کارگاه جهت بهره‌مندی از خدمات سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی  و حضور در کارگاه های تخصصی مشاغل خانگی نام و اطلاعات تماس خود را در برگه های مخصوص ثبت کردند.