اخبار

همکاری و هم افزایی 2 تولیدکننده پوشاک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان

خوزستان

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

خلاصه خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان از همکاری پیشران های شبکه پوشاک با هدف تأمین مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب خبر داد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، شیما تقی نژاد با اشاره به اهداف ایجاد شبکه پوشاک در راستای شکل گیری ارتباطات افقی و عمودی پیشرانان و فعالان مختلف هربخش از زنجیره ارزش این حوزه، اظهار کرد: این ارتباطات در جهت کاهش هزینه های تولید، دسترسی به مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب و تسهیل چالش های بخش های مختلف تولید انجام می شود.
وی تصریح کرد: در این خصوص با ایجاد شبکه پوشاک متشکل از فعالان مؤثر این حوزه در استان، ارتباطات مختلفی میان اعضا شکل گرفته که برخی از آن ها به همکاری های جدی منتهی شده است و قطعا منافع آن برای همه اعضای شبکه خواهد بود.
تقی نژاد افزود: بر این اساس و در ارتباط اخیر میان نادیا علی نجاتی پیشران حوزه تریکودوزی از اهواز و مریم دانش تولیدکننده لباس کار در اندیمشک، ارتباط خانم دانش با تأمین کننده مواد اولیه باکیفیت و قیمت مناسب برقرار و مشاوره لازم به وی داده شد که این تولیدکننده نیز کار خود را در این بخش آغاز کرد.
علی نجاتی مدیر تولیدی پوشاک تریکو با برند"جاتی" در اهواز است که از سال 1398 با دبیرخانه طرح همکاری دارد؛ همچنین مریم دانش از تولیدکنندگان فعال و توانمند شهرستان اندیمشک است که از سال 1398 به طرح توسعه مشاغل خانگی خوزستان پیوسته است. 
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.