اخبار

برگزاری جشنواره ایده‌های اشتغالزایی در زنجان

زنجان

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

خلاصه خبر

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان گفت: ثبت‌نام جشنواره ایده‌های اشتغال‌زایی تا ۲۰ بهمن ادامه دارد.


متن کامل خبر

طیب جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشنواره ایده‌های اشتغال‌زایی به صورت کشوری و استانی در حال برگزاری است، بنابراین افرادی که قصد شرکت در این جشنواره را دارند، می‌توانند از طریق سامانه کارآفرینان برتر در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

وی افزود: هدف این جشنواره، شناسایی ایده‌ها و ایده‌پردازان در کشور است که در حال فعالیت هستند و این ایده‌ها یقیناً در حوزه اشتغال و کار آفرینی است، با این حال زمینه حمایت از این ایده‌ها برای عملیاتی شدن قطعاً پیگیری خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه این جشنواره مکان امنی برای ثبت ایده‌ها است، گفت: محورهایی که برای این جشنواره پیش‌بینی شده شامل اشتغال جوانان، اشتغال در مناطق روستایی و محروم، اشتغال زنان سرپرست خانوار، اشتغال معلولان، معتادان بهبودیافته، زندانیان آزاد شده، اشتغال در ارتباط با محیط‌زیست و کارآفرینی سبز است.

جعفری با اشاره به اینکه معیارهایی برای ایده‌های برتر وجود دارد، تصریح کرد: ایده‌ها باید نوآوری داشته و امکان‌پذیری اجرا داشته باشند، ایجاد اشتغال کنند و تضمین‌کننده اشتغال پایدار باشند.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان یادآور شد: ثبت‌نام جشنواره تا ۲۰ بهمن‌ماه بوده و همزمان داوری‌ها نیز در حال انجام است و داوران از بین متخصصان انتخاب شده‌اند.