اخبار

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم جلسه با گروه تسهیلگر و کارآفرین استان قم برگزار شد

قم

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

خلاصه خبر

در این جلسه منافع مشترک گروه تسهیلگری وکاآفرین قم و طرح ملی توسعه مشاغل خانگی مورد بررسی قرار گرفت و نقاط همکاری های مشترک بررسی شد.


متن کامل خبر

در ابتدای جلسه شریفی گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان در حال اجرا می باشد.

شریفی افزود: این طرح در سه فاز آمایش منطقه ای استان و توانمندسازی و اتصال به بازار در حال انجام می باشد و متقاضیان مشاغل خانگی در استان قم در 14 رسته شغلی به بازار متصل خواهند شد.

شریفی ادامه داد: در این طرح همکاری و هم افزایی با تسهیلگران و کارآفرینان و گروه های جهادی قطعا می تواند دستاوردهای خوبی برای متقاضیان این طرح ایجاد نماید.

محمدبیگی تسهیلگر و کارآفرین گفت: متقاضیانی مهرفی شده از طرح، تسهیلات و یا تجهیزات مورد نیاز برای فعالیت در اختیار آنها  قرارداده می شود.

محمدبیگی ادامه داد: گروه تسهیلگری و کارآفرینی تحت پوشش خود در رسته های مختلف مثل فرآوری های مواد غذایی و بسته بندی محصولات و قالی بافی و چرم دوزی این آمادگی را دارد باتوجه به اقدامات مناسبی که جهاددانشگاهی در این طرح انجام داده است همکاری خوبی داشته باشدو امیدواریم بتوانیم هم افزایی خوبی در این زمینه داشته باشیم.

در پایان مقرر شد: در حوزه توانمندسازی اعضا و استفاده از ظرفیت این گروه تسهیلگری و کارآفرینی در جهت منافع مشترک در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همکاری های فی مابین شروع شود.