اخبار

برگزاری ۳ رویداد استارتاپی ویژه طراحی نوین بسته‌بندی

اصفهان

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

متن کامل خبر

ایسنا/اصفهان سه رویداد استارتاپی طراحی نوین بسته‌بندی در صنایع غذایی، صنایع دستی و صنایع نساجی(حوله) با رویکردهای، زیست تخریب‌پذیری، افزایش فروش و کاهش قیمت تمام شده در اصفهان برگزار می‌شود.

ساناز منصف، مدیر پروژه اجرای این رویداد استارتاپی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رویداد با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ، دفتر فن بازار منطقه‌ای اصفهان ، شرکت کارنوی سلامت پارسیان مستقر در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: رویداد با رویکرد صادرات، کاهش قیمت تمام شده و زیست تخریب‌پذیری همراه است و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد استارتاپی از ۲۳ بهمن‌ماه فرصت دارند با مراجعه به آدرس www.startevents.net  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

منصف گفت: این برنامه در سه بخش رویداد استارتاپی طراحی بسته‌بندی نوین حوله، رویداد استارتاپی طراحی نوین بسته‌بندی صنایع دستی و رویداد استارتاپی بسته‌بندی نوین صنایع غذایی (خشکبار، شیرینی و بیسکویت  عسل) برگزار خواهد شد.

گفتنی است با توجه به اینکه محصولات بسیار خوبی در کشوردر حوزه مشاغل خانگی تولید می‌شود که در بحث تبلیغات، فروش و بسته‌بندی دچار مشکل هستند، کارگروه اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اصفهان با این رویداد همکاری خواهد داشت.