اخبار

تکمیل زنجیره تولید و ارزش مهمترین اقدام توسعه ای در کسب و کار است

خراسان شمالي

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

خلاصه خبر

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: تکمیل زنجیره تولید و ارزش مهمترین مداخله توسعه ای جهاددانشگاهی در کسب و کار است.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی ، حسن خوش صفا اظهارکرد: با توجه به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارفرمای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بوده و جهاد دانشگاهی خراسان شمالی و اداره‌ کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان به‌ترتیب مجری و ناظر اجرای این طرح هستند در این راستا شبکه سازی در کسب و کار ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی ادامه داد: هدف اصلی در بخش کارآفرینی و مداخلات توسعه ای جهاددانشگاهی با در نظرگرفتن  شرایط استان توجه ویژه به تکمیل زنجیره های تولید و ارزش است و با جلساتی که با پیشران ها برگزار می شود، به تامین تولید و فروش محصولات و کل فرآیند در استان میپردازیم.
وی یادآورشد: از مهمترین مداخلات توسعه‌ای جهاد دانشگاهی در زمینه تولید میتوان به افزایش همافزایی و شبکه سازی، آموزش ، ایجاد شناسنامه محصولات و آموزش شاخصه های توسعه کسب و کار شبکه ها اشاره کرد. 
خوش صفا خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط نزدیکتر و عمیقتر با مشتریان و ایجاد انعطاف لازم برای تولید طرحهای متنوع نسبت به علایق و نیازمندیهای فردی هر مشتری و همچنین تضمین کیفیت محصولات تولیدی از مهمترین معیارها برای توسعه کسب و کار است.
وی تاکید کرد: به طور کلی از مهمترین اقدامات توسعه‌ای جهاد دانشگاهی که تاثیر زیادی در توسعه فعالیت‌‌های شبکه ها داشته، ایجاد فروشگاه های مجازی چیگل، پی میشه و کاربن برای فروش اینترنتی، همکاری در توسعه آموزش‌‌های رایگان به زنان متقاضی در سطح شهر بجنورد، همکاری و مساعدت در معرفی پیشرانان به دستگاه اجرایی(وزارت میراث فرهنگی) برای دریافت تسهیلات از بانک و معرفی به نمایشگاه‌‌های استانی و آموزش بازاریابی در فضای مجازی و ثبت برند بوده است.
خوش صفا عنوان کرد: در بخش ارتباط با مشتری (CRM)نیز به منظور نحوه پاسخ به نیازها و درخواست‌های مشتریان و تضمین کیفیت و قیمت از جمله راهکار مد نظر جهاددانشگاهی برپایی دوره های آموزشی مجازی تخصصی در موارد مطرح شده در راستای  تکامل و توسعه شبکه ها است.
انتهای پیام