اخبار

برگزاری کارگاه خیاطی در شهر بوشهر

بوشهر

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

متن کامل خبر

این کارگاه دوازده ساعته با آموزش نیوتکنیک ویژه متقاضیان رشته خیاطی جهت  اتصال به بازار کار در حال برگزاری است که متقاضیان در پایان دوره می توانند با توانمند شدن در پایان دوره به صورت مستقل
 یا در کنار پیشران به باز کار متصل شوند.

کارشناس طرح توسعه مشاغل خانگی واحد جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت:  دنیای امروزی کسب و کار و تولید شغل متفاوت شده است و دیگر به جای اینکه در یک محل کار یا اداره و به دستور یک مدیر یک کالا تولید کنید تمام شده است. هم اکنون شما می‌توانید در خانه خود با تولید کارهای هنر اقدام به کسب در آمد کنید.

ساغر کیهان تصریح کرد: با انجام این کار شما بدون نیاز به رفت و آمد به محل کار، ارتباط مستقیم با مشتری و ترافیک و خیابان‌های شلوغ و مدیر بد اخلاق می‌توانید به هدفتان دست بیابید. ضمن اینکه کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید با روحیه و ذهن شما سازگاری داشته و یک منبع درآمد بسیار عالی برای شما خواهد بود.

ای مقام مسئول ادامه داد: شما هنرآموزان خیاطی برای فروش این محصولات هم نیازی ندارید که به صورت رو در رو اقدام به فروش محصولات خود کنید و در حال حاضر با طراحی سایت ساده یا یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی به راحتی اقدام به فروش و کسب در آمد از محصولات دست ساز خود شوید.

انتهای پیام