اخبار

همکاری یک طراح لوگو با پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان

خوزستان

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

خلاصه خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان در جلسه ای با طراح و گرافیست لوگو، زمینه های همکاری وی با پیشرانان طرح را بررسی کرد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، سرور اخوان کوچک طراح و گرافیست لوگو با حضور در دبیرخانه طرح با شیما تقی نژاد در خصوص زمینه های همکاری مشترک در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت و گو کرد. 
در این جلسه تقی نژاد با تشریح ابعاد مختلف این طرح و حمایت های پیش بینی شده از پیشرانان، اظهار کرد: یکی از برنامه های طرح برای کمک به توسعه کسب و کار پیشرانان، آموزش، مشاوره و اقدامات مداخله ای در حوزه بازاریابی و برندسازی است و در این خصوص طراحی لوگو منحصر به فرد و یکتا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: در حال حاضر با حضور پیشرانان و تولیدکنندگان بخش های مختلف شبکه سازی خوبی در برخی حوزه ها صورت گرفته و اعضا تمایل به ثبت برند و نام تجاری خود دارند؛ در این راستا طراحی لوگوی مناسب، کاربردی و جذاب بسیار حائز اهمیت است. پس از این مرحله نیز کار ثبت لوگو و نام تجاری باید انجام شود که بنا داریم هر دو کار توسط یک فرد یا مجموعه انجام شود. 
همچنین در این جلسه اخوان کوچک با اشاره به سوابق کاری خود در حوزه های مختلف امور طراحی و گرافیک، نسبت به همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرد.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.