اخبار

رویداد طراحی لباس اجتماعی بانوان در مشاغل خانگي و فرصت‌هاي نو و كارآفرينانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همدان

همدان

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

خلاصه خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همدان، استارت آپ طراحی لباس اجتماعی بانوان در یکم اسفند ماه سال 1400 با حضور ریاست جهاددانشگاهی استان همدان و با همکاری واحد اشتغال جهاد دانشگاهی استان همدان در جهت فرهنگ سازی و ترویج مشاغل خانگی و همچنین استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار ، به همراه ریاست و پرسنل اتاق اصناف همدان (تولید کنندگان و خیاطان) و پیشرانان رشته خیاطی لباس در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان، برگزار گردید.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همدان، استارت آپ طراحی لباس اجتماعی بانوان در یکم  اسفند ماه سال 1400 با حضور ریاست جهاددانشگاهی استان همدان و با همکاری  واحد اشتغال جهاد دانشگاهی استان همدان در جهت فرهنگ سازی و ترویج مشاغل خانگی  و همچنین استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار ، به همراه ریاست و پرسنل اتاق اصناف همدان (تولید کنندگان و خیاطان) و پیشرانان رشته خیاطی لباس در  طرح ملی  توسعه  مشاغل خانگی  استان همدان، برگزار گردید.

در این رویداد که با اهداف شناسایی برندهای استانی  و پیشتبان‌ها در حوزه مشاغل خانگی برگزار گردید  نفرات برتر بعد از رای داوران معرفی گردیده و جوایزی اهدا گردید.

 لازم به ذکر است پیش رویداد استارت آپ با پیشرانان رشته خیاطی لباس در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  استان همدان  طی دو روز متوالی 24 و 25 بهمن ماه از ساعت 9 الی 13 جهت صاحب ایده و همچنین متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در رشته خیاطی لباس  برگزار و راهنمایی های لازم انجام پذیرفت .

 در طی مراسم تولید کنندگان برتر شهر همدان در خصوص همکاری با واحد اشتغال  در زمینه ایجاد شغل و گذراندن دوره های مهارتی در رشته خیاطی لباس در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اعلام همکاری خود را ابراز نمودند. لازم به ذکر است  نمایشگاهی از دستاوردهای  متقاضیان رشته طراحی لباس و نیز پیشرانان رشته خیاطی لباس در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  استان همدان  در زمان مذکور برگزار گردید که بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

قابل‌ذکر است رشته  خیاطی لباس  یکی از ۱۱ رشته منتخب در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همدان  است که  دارای 1124  نفر متقاضی ثبت‌شده در استان  همدان بیشترین متقاضی در این رشته را دارد.