اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با جنس شناسی محصول

اصفهان

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

متن کامل خبر

  در ادامه اجراي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان اصفهان، کارگاه آموزشي آشنایی با متریال و جنس شناسی محصول و بسته بندی برگزار شد.

به گفته اقاجانی مدرس دوره طراحی بسته بندی مهم ترین مرحله برای تحویل کالا به مشتری است، اما غافل شدن از انتخاب صحیح جنس بسته بندی، تمام زحمت شما را برای فروش بیشتر کالا به هدر می دهد. بی شک خروجی موفق یک بسته بندی شکیل، وابسته به طرح و جنس بسته بندی می باشد.

یکی از ویژگی های یک بسته بندی خوب، جلب توجه مشتری است که از طریق طرح، شکل، رنگ و جنس بسته بندی حاصل می شود. جنس بسته بندی همچون فروشنده ای خاموش عمل می کند که با یک نگاه، مشتری را برای بررسی محتویات بسته بندی به سوی خود جذب می کند تا در نهایت منجر به خرید شود. طبق آمار 70 درصد خرید ها بدون پیش بینی و در همان لحظه صورت می گیرند، بنابراین انتخاب صحیح جنس بسته بندی به عنوان یکی از المان های پرفروش محصول، اهمیت بالایی در تصمیم به خرید مشتری دارد. پس هرچقدر جنس محصول چشم گیرتر باشد، تأثیر بیشتری در جلب مشتری و افزایش راندمان فروش دارد و اینگونه تأثیر مثبت جنس بسته بندی را در میزان فروش خواهیم دید.

 این کارگاه در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور پشتیبانها و متقاضیان مستقل سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در راستای همکاری های مشترک برگزار گردید.