اخبار

برگزاری جلسه آشنایی با دوره آموزشی بسته بندی میوه خشک و حبوبات در روستای خراجی

چهارمحال وبختيارئ

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

خلاصه خبر

جلسه آشنایی با دوره آموزشی بسته بندی میوه خشک و حبوبات در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با حضور پیشران‌ تولید و بسته بندی میوه و خشکبار؛ سرکار خانم عرب در روستای خراجی برگزار شد.


متن کامل خبر

جلسه آشنایی با دوره آموزشی بسته بندی میوه خشک و حبوبات  در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با حضور پیشران‌ تولید و بسته بندی میوه و خشکبار؛ سرکار خانم عرب در روستای خراجی برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی چهارمحال و بختیاری، خانم عرب در این دیدار اظهارداشت: بسته‌بندی خشکبار در منزل یا بسته‌بندی حبوبات در منزل یکی از پرطرفدارترین مشاغل خانگی در حوزه بسته‌بندی است و یکی از شغل‌های خانگی پردرآمد محسوب می‌شود.

وی افزود: بسته‌بندی حبوبات یا بسته‌بندی خشکبار یک کسب‌وکار خانگی بسیار مناسب برای آن‌هایی‌ست که نیازمند انعطاف در زمان کاری هستند و به‌دلیل مشغله‌های رسیدگی به فرزندان یا درس خواندن درگیر یک کار تمام وقت نیازمند به حضور در محل شوند.

عرب ادامه داد: حبوبات و خشکبار به‌دلیل تنوع زیاد در محصولات و سرمایه اولیه کمی که برای راه‌اندازی یک خط‌ تولید بسته‌بندی خانگی دارند، از اولین گزینه‌های انتخابی برای شروع یک شغل مثل بسته‌بندی کالا در منزل محسوب می‌شوند، بسته‌بندی این محصولات سودآوزی زیادی دارد و سرمایه‌گذاری با خطر ریسک کمی مواجه است.

به گفته وی، حبوبات و خشکبار از مواد غذایی حذف‌نشدنی از سبد کالای خانوارهای ایرانی هستند و با یک بسته‌بندی درست و تمیز می‌توانید همیشه و در هر شرایط اقتصادی روی فروش آن‌ها حساب کنید.