اخبار

جلب اعتماد کارجویان استان اردبیل در تحقق طرح توسعه مشاغل خانگی نقش مستقیم دارد

اردبيل

۱۳۹۹/۰۷/۰۱

متن کامل خبر

مدیر دفتر تسهیلگری محله پناه آباد اردبیل:

جلب اعتماد کارجویان استان اردبیل در تحقق طرح توسعه مشاغل خانگی نقش مستقیم دارد

با هدف بهره برداری از ظرفیت دفاتر تسهیلگری و کاریابی های غیردولتی استان اردبیل در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، جلسه هماهنگی مدیران این دفاتر با دبیرخانه طرح در جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار و در آن بر لزوم همکاری طرفین تاکید شد.

 مدیر دفتر تسهیلگری محله پناه آباد اردبیل در این جلسه بر جلب اعتماد کارجویان اردبیلی اشاره کرد و گفت: پیش از این طرح های مشابهی اجرا شده است که از کارایی چندانی برخوردار نبوده اما پیش بینی می کنیم با اعتمادسازی متاسب از سوی جهاددانشگاهی، اهداف طرح توسعه مشاغل خانگی بدرستی در استان محقق شود.

عالیه یوسفی سادات اظهار داشت: مشاغل خانگی در اردبیل به برنامه‌ریزی مناسب جهت هدایت و پشتیبانی از مشمولان و متقاضیان در حوزه تسهیلات، تامین مواد اولیه و ورود به بازار از طریق افراد مجرب، نیاز دارد تا بتواند به پایدارسازی کسب و کارها کمک کند.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل از مشاغل خانگی استقبال خوبی می‌شود، ادامه‌ داد: با اجرای مناسب فازهای این طرح و ارایه آموزش های کاربردی و حل مشکل بازار می توان به این استقبال پاسخ شایسته داد تا مشمولان برای ادامه طرح و ایجاد کسب و کار دلخواه خود، ناامید نباشند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ضمن هماهنگی با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، تمام تلاش خود را در همراهی جهاددانشگاهی به کار خواهیم بست تا برخی از مسائل و مشکلات مشاغل خانگی در استان برطرف کنیم و سهم مناسبی برای جمعیت 40 هزار نفری تحت پوشش دفاتر تسهیلگری کسب نماییم.

یوسفی سادات در پایان شفافیت مباحث بیمه ای و مالیاتی، ارائه آموزش های کاربردی، استفاده از پیشران های فعال و بهره برداری از ظرفیت فناوری های نوین را به دست اندرکاران طرح پیشنهاد داد.

در ادامه این جلسه جزئیات طرح " توسعه مشاغل خانگی" تشریح و نکات مهم آن مورد تاکید قرار گرفت. همچنین به سئوالات حاضران پاسخ داده شد.