اخبار

تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و انجمن کاریابی های استان اردبیل منعقد شد

اردبيل

۱۳۹۹/۰۷/۰۲

متن کامل خبر

به منظور تحقق اهداف طرح توسعه مشاغل خانگی؛

تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و انجمن کاریابی های استان اردبیل منعقد شد

به منظور تحقق اهداف طرح توسعه مشاغل خانگی به ویژه در فاز شناسایی و ثبت نام مشمولان؛ تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی واحد و انجمن صنفی کاریابی های غیردولتی استان اردبیل منعقد شد.

این تفاهمنامه در راستای پیاده‌ سازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و با هدف همکاری در انجام و اجرای طرح از طریق معرفی افراد مشمول طرح، توسعه همکاری‌های فی مابین و استفاده بهینه از پتانسیل‌های مادی، معنوی و فناوری از جمله آموزش، بسترسازی و امکانات موجود انعقاد یافته است.

مدت زمان این تفاهم‌نامه یک سال می‌باشد و در آن به بستر سازی و فروش از طریق ظرفیت رسانه ای، هماهنگی جهت برخورداری معرفی شدگان از مزایای قانونی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، برگزاری کلاس های آموزشی برای معرفی شدگان از سوی کاریابی ها، همکاری در شناسایی ظرفیت ها و قابلیت­های منطقه ای برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی تاکید شده است.

بر اساس این تفاهمنامه، شناسایی مشمولان طرح از طریق دفاتر کاریابی صورت گرفته و برای ثبت نام به سامانه Inhb.ir هدایت خواهند شد.

    این تفاهمنامه در 9 ماده تنظیم گردیده و به امضای  معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد و دبیر انجمن صنفی کاریابی های غیردولتی استان اردبیل رسیده است.