اخبار

اعطای مجوز تاسیس مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی به جهاددانشگاهی خراسان شمالی

خراسان شمالي

۱۴۰۰/۱۲/۱۳

خلاصه خبر

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسن شمالی از اعطای مجوز تاسیس مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی این واحد خبر داد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی به نقل از ایسنا، حسن خوش صفا در این خصوص گفت: از سوی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی،  مجوز تاسیس و راه اندازی این مرکز آموزش در استان خراسان شمالی توسط جهادانشگاهی استان، صادر شد.
وی افزود: بنا به این مجوز، موافقت بهره برداری در راستای فعالیت در محدوده استان خراسان شمالی، بر اساس آیین نامه تاسیس و بهره برداری مراکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه به مدت یک سال از تاریخ صدور مجوز معتبر خواهد بود.
حوزه آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین شبکه آموزشی در سراسر کشور است که طراحی، تدوین و تصویب بیش از 700 عنوان دوره در 7 گروه آموزشی تخصصی از جمله علوم انسانی، فنی مهندسی، پزشکی، هنر و ... از اقدامات در این زمینه است.
بکارگیری فن‌آوری‌های آموزشی روز و برخورداری از سامانه یکپارچه آموزش‌های مجازی، تولید بسته‌های‌آموزشی تخصصی استاندارد در گروه‌های آموزشی مختلف، بومی‌سازی ‌مدل ‌آموزش‌های ‌بین‌المللی در ایران جایگزین شرکت‌های خارجی، ارائه فعالیت‌های آموزشی دانش‌محور، مهارت محور، پژوهش‌محور، شغل محور و محصول محور، ارتباط با مراکز آموزش‌های بین‌المللی عالی و تخصصی پیشرفته و صدور گواهی مشترک از قابلیت‌های این حوزه است.
انتهای پیام