اخبار

برگزاری صد وششمین دوره آموزش مهارتی خیاطی در بندرعباس

هرمزگان

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

خلاصه خبر

صد و ششمین دوره آموزش مهارتی حضوری خیاطی ویژه متقاضیان شهرستان بندرعباس با حضور پیشران سرکار خانم آسیه محبوبی در تاریخ1400/12/14 برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیر خانه طرح ملی مشاغل خانگی ،شنبه 14 اسفند ماه 1400 کارگاه حضوری آموزش مهارتی خیاطی به صورت رایگان  در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی با هدف توانمندسازی متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی ویژه متقاضیان شهرستان بندرعباس با هدف اتصال به بازار و بهره مندی از شبکه های افقی و عمودی با حضور پیشران سرکار خانم آسیه محبوبی برگزارشد.

 

هدف جهاد دانشگاهی ار برگزاری این دوره به منظور اجرای و پیاده سازی این طرح، جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، واسطه ای توانمندسازی واتصال به بازار، ایجاد زنجیره ارزش و ایجاد  فرصت های شغلی  در کسب و کاربرای  متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی که در سطح متوسط و پیشرفته خیاطی بوده است  .

 

سرکار خانم آسیه محبوبی پیشران طرح ملی مشاغل خانگی گفت : این کارگاه در راستای توانمند سازی افرادی که به عنوان  زیر مجموعه با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شد.

شايان ذكر است؛ طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با هدف ايجاد اشتغال پايدار براي توانمندسازي متقاضيان و اتصال به بازار همزمان با سراسر كشور در استان هرمزگان در حال اجراست.

 

انتهای پیام