اخبار

معاون استاندار سمنان مطرح کرد: ضرورت بهره مندی از تجربه موفق طرح مشاغل خانگی در پارک اقتصاد دیجیتال استان

سمنان

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

خلاصه خبر

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی بر ضرورت بهره مندی از تجربه موفق جهاددانشگاهی در طرح ملی مشاغل خانگی در بخش پارک اقتصاد دیجیتال استان سمنان تأکید کرد و گفت: جهاددانشگاهی در بیشتر مؤلفه های توسعه استان از جمله بخش آموزش، پژوهش و نوآوری نقش دارد


متن کامل خبر

فاطمه منصوری در نشست با سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان با اشاره به راه اندازی شهر هوشمند و ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان گفت: موفقیت این دو پروژه مهم نیازمند همکاری و ورود نهادها و مراکز نوآوری با رویکرد نوآورانه است، قطعاً جهاددانشگاهی استان سمنان با پیشینه و سبقه خوب در این بخش می تواند کمک کند و نقش مهمی داشته باشد.

وی افزود: جهاددانشگاهی استان در بحث توانمندسازی و آموزش های تخصصی و مهارتی، دوره های آموزش کارآفرینی و اشتغال و... فعالیت های خوب و ارزنده ای داشته است و می طلبد از ظرفیت ها و توانمندی های آن در پارک اقتصاد دیجیتال بهره گرفت.

معاون استاندار سمنان اضافه کرد: فعالیت های جهاددانشگاهی استان در حوزه اشتغالزایی، پژوهش، فناوری و نوآوری و همچنین آموزش های اشتغال محور و مهارت محور بسیار خوب و تأثیر گذار بوده است، جهاددانشگاهی با این ظرفیت ها باید بیشتر در مؤلفه های توسعه استان ورود پیدا کند.

منصوری ادامه داد: لازمه ی این نقش آفرینی این است که جهاددانشگاهی تعامل و هم افزایی بیشتری با دستگاه ها و سازمان های مختلف داشته باشد، ارتباط با دانشگاه ها و مجموعه ها و مراکز مهارتی استان نیز باید بیشتر شود.