اخبار

تجلیل از ایده‌های برتر رویداد شتاب دهی از «خونه تا کارخونه» در کرمان

كرمان

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

خلاصه خبر

طی مراسمی از ایده‌های برتر رویداد شتاب دهی از خونه تا کارخونه و ایده تا بازار مددجویان و فارغ‌التحصیلان تحت حمایت کمیته امدادکه به همت جهاددانشگاهی استان کرمان و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی اجرا شد، با حضور استاندار کرمان، مدیر برنامه ریزی جهاددانشگاهی استان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و جمعی از مسئولین استانی تجلیل شد.


متن کامل خبر

استاندار کرمان در این مراسم گفت: جوانی جمعیت و ظرفیت بالای نیروی انسانی در کشور فرصت محدودی را پیش روی ما گذاشته که باید سریعا زمینه اشتغال آنها را فراهم کنیم که دچار آسیب ها و تهدیدها نشود.

دکتر علی زینی وند با تشکر از اقدامات جهاددانشگاهی استان کرمان در برگزاری این رویداد شتاب کارآفرینی گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری بالاست و باید ظرفیت ها و زیرساخت های شغلی جدید ایجاد کرد که این امر با دیدگاه سنتی ممکن نیست و باید با رویکرد آینده پژوهی و نگاه به آینده به ایجاد فرصت‌های شغلی توجه نمود.
زینی‌وند به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایجاد شغل، رفاه و امنیت شغلی و نامگذاری سالها به مباحث اقتصادی گفت: هم اکنون نقطه آسیب ما امنیت نیست، بلکه اقتصاد و معیشت مردم است.
استاندار کرمان ابراز داشت: توانمندسازی جامعه و ایجاد اشتغال و آینده مطمئن در ایده‌های جوانان است و ارزش کار این رویدادها را می بینیم.