اخبار

اثر پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان یزد، برگزیده بخش نوآوران دومین جشنواره ملی زیلوی برتر شد.

يزد

۱۴۰۱/۰۱/۱۷

خلاصه خبر

راضیه دهستانی، پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان یزد در رسته زیلوبافی، با اثر «پرده زیلویی» در بخش نوآوران جشنواره ی ملی زیلوی برتر به عنوان برگزیده انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان یزد، هم زمان با برگزاری مراسم اختتامیۀ دومین جشنوارۀ ملّی زیلوی برتر که صبح چهارشنبه 10 فروردین 1401 در سالن طوبی شهرستان میبد و با حضور جمع کثیری از هنرمندان زیلوباف، استاندار یزد، نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بازاریابی و تجاری سازی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیران استان یزد و شهرستان میبد برگزار شد، از افراد منتخب و برگزیدۀ این جشنواره، با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی، قدردانی و تجلیل شد.
راضیه دهستانی، پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان یزد در رسته زیلوبافی، با اثر «پرده زیلویی» در بخش نوآوران جشنواره به عنوان برگزیده انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.
لازم به توضیح است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان یزد به همت جهاددانشگاهی استان یزد و همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در حال برگزاری است