اخبار

لزوم توجه بیش از پیش به ایجاد اشتغال در خراسان‌شمالی

خراسان شمالي

۱۴۰۱/۰۱/۲۲

خلاصه خبر

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی بر لزوم بیش از پیش به ایجاد اشتغال در استان تاکید کرد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان؛ دکتر علی جدی نماینده مردم شهرستان شیروان و رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی  درنشستی با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ، ضمن حمایت از عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صیانت از اشتغال و برنامه های حمایتی از شرکت های تعاونی؛ برنامه های وزات کار را همسو با نیازهای آحاد جامعه در ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری دانست.
وی ضمن تاکید بر بررسی و کارشناسی اولیه در پرداخت تسهیلات به مشاغل ، خواستار حمایت از شغل های ایجاد شده و جلوگیری از بروز مشکلات و موانع آنها شد.
نماینده مرد
م  شهرستان شیروان و رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی؛ افزایش مشارکت و همدلی میان دستگاههای متولی سلامت و توسعه آموزش و اعمال قوانین به جامعه کار و تولید را عاملی اثر گذار در کاهش حوادث و بیماری های ناشی از کار عنوان کرد.
مهدی اسلام خواه، سرپرست این اداره کل ضمن تشریح عملکرد مطلوب وزرات متبوع از پیگیری های دکتر جدی در خصوص مسائل و مشکلات مردمی جامعه کار و تولید در مجلس گفت: امیدواریم بتوانیم در جهت سیاست های ابلاغی وزارت مردمی گام های موثری در رفع مشکلات شرکتهای تعاونی برداریم.
وی تصریح کرد: سهم شرکت های تعاونی در تولید اشتغال استان از اهمیت چشمگیری برخوردار بوده و رویکرد این اداره کل در تحقق شعار سال و توسعه اشتغال استان، تقویت شرکت های نیمه فعال یا غیر فعال با استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان در دستور کار قرار دارد.