اخبار

برپایی دوره آموزشی کارگاه‌های کسب و کار اینترنتی پر سود در خراسان‌شمالی

خراسان شمالي

۱۴۰۱/۰۱/۳۱

خلاصه خبر

کارشناس اشتغال جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی از برپایی دوره آموزشی کارگاه‌های کسب و کار اینترنتی پر سود در استان خبرداد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی ، آرزو یزدانی اظهارکرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارفرمای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بوده و جهاد دانشگاهی خراسان شمالی و اداره‌ کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان به‌ترتیب مجری و ناظر اجرای این طرح هستند.
وی عنوان کرد: دوره آموزشی کارگاه‌های‌ کسب و کار اینترنتی پر سود برای متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ،دانشجویان، فارغ التحصیلان، علاقه مندان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار خانگی دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت 10 تا 12 برگزار می شود.
یزدانی یادآورشد: این دوره آموزشی به صورت مجازی و رایگان برگزار خواهد شد و پس از اتمام دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می شود.
کارشناس اشتغال جهاددانشگاهی خراسان شمالی با بیان اینکه افراد برای ثبت نام در این دوره تا یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه  سال جاری فرصت دارند، گفت: علاقمندان می توانند برای نام نویسی به آدرس https://khsh.jdereg.ir/ مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: افراد باید پس از ثبت نام برای حضور در این دوره به سامانه آموزشی http://amjad.jde.ir/khs مراجعه کرده و نام جلسه کارگاه‌های کسب و کار اینترنتی پر سود و نان و نام خانوادگی خود و رمز عبور 123456 را وارد کرده و در دوره شرکت کنند.