اخبار

تبیین طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان برای طراحان مد و لباس استان

خوزستان

۱۴۰۱/۰۲/۰۴

خلاصه خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان از تشریح ابعاد، اهداف و ظرفیت های مختلف طرح در حوزه پوشاک برای فعالان مد و لباس استان خبر داد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، شیما تقی نژاد با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی فعالان مد و لباس استان سه شنبه، 30 فروردین ماه 1401 با حضور دکتر سیدمحمد امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار کرد: در این جلسه که تعداد زیادی از فعالان حوزه طراحی مد و لباس استان حضور داشتند چالش ها و مسائل این قشر با حضور دکتر امامی مطرح و بررسی شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه ابعاد و ظرفیت های مختلف طرح توسسعه مشاغل خانگی برای فعالان این حوزه تشریح و تبیین شد، گفت: در راستای شبکه سازی و تکمیل بخش های مختلف زنجیره ارزش حوزه پوشاک، تشکیل شبکه طراحان مد و لباس در استان مدنظر قرار دارد و در این خصوص با تشکیل جلسات مختلف با طراحان و فعالان این عرصه به دنبال تکمیل شبکه پوشاک استان هستیم.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.