اخبار

برگزاری جلسه با مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری زنجان

زنجان

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

خلاصه خبر

در راستای اجرای فاز دوم و سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی و نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، جلسه‌ای با مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری زنجان در جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد.


متن کامل خبر

در این جلسه که با حضور کارشناس محترم مشاغل خانگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برگزار گردید، مدیر پروژه توضیحات کاملی از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و اهم فعالیت‌های انجام گرفته در مدت اجرای طرح پرداخت.

در ادامه مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری زنجان ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در راستای این طرح به تشریح برخی مشکلات موجود از جمله موازی‌کاری دستگاه‌های اجرایی پرداخت و تاکید کرد باید ترتیبی اتخاذ گردد که کلیه امور مربوط به زنان و مشاغل خانگی به صورت متمرکز و با همکاری دستگاه‌های مرتبط انجام شود.

در پایان کارشناس مشاغل خانگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ضمن تشکر از عملکرد جهاددانشگاهی به رو به اتمام بودن طرح شاره کرد و افزود تا کنون 1115 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی در استان به بازار متصل شده اند و با اتصال 685 نفر باقی مانده تعهد استان در این خصوص پایان یافته و پشتیبانی ازاین افراد به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.