اخبار

برگزاری وبینار آموزشی آشنایی با تولید محتوا در اصفهان

اصفهان

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

متن کامل خبر

در ادامه اجراي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان اصفهان، اخرین جلسه وبینارآموزشي آشنایی با تولید محتوا برگزار شد.

به گفته اجریان مدرس دوره جذب مخاطب با ارزشی که در نهایت با پرسونای برند شما همراستا باشد، یک ارزش‌آفرینی دو طرفه خواهد بود. چرا که کاربران زیادی می‌توانند از محتوای شما استفاده کنند و در این میان بخشی از آن‌ها باتوجه به نیاز خود از خدمات برند شما استفاده می‌کنند.اینستاگرام به دلیل آنکه توانسته ساختمان همین بستر تبادل ارزش را ایجاد کند، به یک منبع مهم برای بازاریابی محتوایی تبدیل شده است.

در این دوره آموزشی متقاضیان با مطالبی چون مفاهیم و نکات ابتدای،چرایی و اهمیت محتوا،آشنایی با انواع محتوا،چه نوع محتوایی  تولید کنیم، سایت یا رسانه های اجتماعی، آموزش مبانی بازاریابی محتوایی ، استراتژی تولید محتوا ، شناخت پرسونای مخاطب، تقویم محتوا ، آموزش تولید محتوای گرافیکی، ویدیویی، متنی و صوتی نحوه انتشار محتوا و آموزش تولید محتوا در اینستاگرام (به عنوان محبوب ترین پلتفرم محتوایی ایران) آشنا شدند.

 این وبیناردر قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور متقاضیان استان اصفهان  برگزار گردید.گفتنی است در پایان این دوره، متقاضیان در قالب پروژه پایان دوره نسبت به تولید محتوا اقدام خواهند کرد.