اخبار

آزمون عملی دوره «شیرینی سنتی» ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قزوین برگزار شد

قزوين

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قزوین؛ آزمون عملی دوره «شیرینی سنتی» ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان روز سه شنبه 1401/02/20 برگزار شد.

این دوره آموزشی رایگان بوده و 13 نوع شیرینی در قالب ویدیو به صورت آفلاین در سایت jedu.ir  بارگذاری شده و در اختیار 114 متقاضی شیرینی سنتی طرح مشاغل خانگی استان قرار گرفت. همچنین گروه رفع اشکالی با حضور مدرس تشکیل شد تا متقاضیان سوالات مربوط را از مدرس پیگیری کنند.

برای ارزیابی متقاضیان از آن‌ها خواسته شد تا دو الی سه مدل شیرینی سنتی را آماده کرده و به صورت حضوری در جلسه آزمون حضور یابند. بعد از بررسی مدرس مربوطه، سرکار خانم قندچی، نمرات متقاضیان توسط مدرس داده شد.

در ابتدای برگزاری آزمون نیز سیدمصطفی زرآبادی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قزوین، توضیح و مشاوره کوتاهی درباره طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و همچنین مباحث مربوط به فروش و بازاریابی انجام دادند.

در ادامه برای متقاضیانی که نمره 70 به بالا کسب نمایند گواهینامه آموزشی طرح مشاغل خانگی،حداقل یک ماه پس از تاریخ آزمون صادر می‌گردد.

لازم به ذکر است وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارفرمای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بوده و جهاد دانشگاهی قزوین و اداره‌کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به ترتیب مجری و ناظر این طرح هستند.