اخبار

حضور پیشران حوزه رودوزی سنتی سرکار خانم مریدی در  بازارچه صنایع دستی و مشاغل خانگی در بندرعباس

هرمزگان

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

خلاصه خبر

حضور پیشران حوزه رودوزی سنتی سرکار خانم مریدی در  بازارچه صنایع دستی و مشاغل خانگی در بندرعباس که در راستای حمایت از صنعتگران و کارآفرینان حوزه صنایع دستی ،که در تاریخ 1401/2/21 برگزار شد. ، خبر داد.


متن کامل خبر

دبیرخانه کارگروه اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در هرمزگان ازحضور پیشران حوزه رودوزی سنتی سرکار خانم مریدی در  بازارچه صنایع دستی و مشاغل خانگی در بندرعباس که در راستای حمایت از صنعتگران و کارآفرینان حوزه صنایع دستی ،که در تاریخ 1401/2/21 برگزار شد. ، خبر داد.
در این نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی تولید شده توسط  پیشران ها  طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف معرفی و عرضه محصولات مشاغل خانگی، در زمینه صنایع دستی،در راستای فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در شهرستان بندرعباس (اتصال به بازار و فروش) انجام گرفت.
گفتنی است هدف اصلی از شرکت در این نمایشگاه، توسعه بازار حوزه مشاغل خانگی بوده و در کنار معرفی توانمندی های این حوزه، شبکه سازی و نیز توسعه زنجیره های ارزش از دیگر اهداف شرکت در این نمایشگاه  است.
شايان ذكر است؛ طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با هدف ايجاد اشتغال پايدار براي توانمندسازي متقاضيان و اتصال به بازار  با سراسر كشور در استان هرمزگان در حال اجراست.