در ادامه اجراي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان اصفهان، اخرین جلسه وبینار آموزشي آشنایی با تولید محتوا برگزار شد.
به گفته اجریان مدرس دوره برای موفق شدن در اینستاگرام ابتدا باید هدف خود را مشخص و سپس مخاطب خود را بشناسید تا در نهایت بتوانید برند خود را به درستی معرفی کنید. تولید محتوا و تعامل بیشتر با مخاطبان آنها را در نهایت به مشتریان همیشگی تبدیل میکند.همچنین باید رقبای خود را بررسی کرده تا ببینید چطور میتوان با الهام گرفتن از محتواهای دیگران و بدون کپی برداری از آنها، ایدههای خود را عملی کنیم. نکته قابل توجه اینجاست که با شناخت رقبا و فعالیتهای آنان متوجه میشویم که چه فعالیتهایی هست که تا به حال انجام نشده و میتواند برگ برنده ما در تولید محتوا و جلب توجه مخاطبان باشد.در این جلسه نمونه تولید محتوای ایجاد شده توسط متقاضیان در رشته های مختلف بررسی و مشکلات و نکات کاربردی به این افراد ارائه شد.
این وبیناردر قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور متقاضیان استان اصفهان برگزار گردید.
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷