اخبار

معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کرد

كهگيلويه وبويراحمد

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

خلاصه خبر

معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کرد به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، دوره آموزشی آشنایی با استارت آپ ها به صورت آنلاین و مجازی با همکاری دانشگاه یاسوج، حوزه امور زنان و خانواده استانداری و مرکز خدمات تخصصی دست بافته های جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


متن کامل خبر

دوره آموزشی آشنایی با استارت آپ ها به صورت آنلاین و مجازی با همکاری دانشگاه یاسوج، حوزه امور زنان و خانواده استانداری و مرکز خدمات تخصصی دست بافته های جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کرد
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، دوره آموزشی آشنایی با استارت آپ ها به صورت آنلاین و مجازی با همکاری دانشگاه یاسوج، حوزه امور زنان و خانواده استانداری و مرکز خدمات تخصصی دست بافته های  جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
لازم به ذکر است مدرس این دوره سید محمدعلی حسینی پور، مدیر بازاریابی، تجاری سازی و توسعه فناوری پارک علم و فناوری استان به ایراد سخن در حوزه های استارت آپ پرداخت و موضوعاتی همچون، تعریف و درک مفهوم استارت آپ، مراحل راه اندازی استارت آپ، اصول ایده پردازی و کشف فرصت مدل کسب و کار در استارت آپ و نمونه های موفق آن و....از جمله مباحثی بود که در این دوره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لینک برگزاری دوره:amjad.jde.ir /kb