اخبار

نماینده مردم اردبیل از دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل بازدید کرد

اردبيل

۱۳۹۹/۰۷/۰۷

متن کامل خبر

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل بازدید کرد.

صدیف بدری در این بازدیدگفت: بهره‌مندی از ظرفیت مشاغل خانگی در کنار هدایت صنایع، کشور را به سمت توسعه سوق می‌دهد

وی با بیان این مطلب افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان، جهاددانشگاهی خدمات خوبی در حوزه فناوری به کشور ارائه و نیازهای آن را برطرف کرده است.

این نماینده تصریح کرد: جهاددانشگاهی اقدامات و گام‌های خوبی برای اجرای طرح‌ ملی توسعه مشاغل خانگی در استان برداشته است که در صورت تحقق اهداف این طرح برای 2 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد و بسیاری از دغدغه‌های اشتغال و اقتصاد استان برطرف خواهد شد.

بدری با بیان اینکه با خوشه سازی مشاغل خانگی بسیاری از فعالیت های تولیدی در استان رونق می یابد، یادآور شد: بهره مندی از ظرفیت مشاغل خانگی در کنار هدایت صنایع، کشور را به سمت و سوی توسعه حرکت می‌دهد و بسیاری از مسائل واحدهای تولیدی را برطرف می‌کند.

وی ضمن قدردانی از اقدامات موثر انجام یافته در طی سه سال اخیر در این نهاد انقلابی، گفت: توسعه خدمات جهاددانشگاهی به حمایت و مساعدت مسؤولان و نمایندگان استان دارد به همین دلیل تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف تعیین شده این نهاد در راستای رفع نیازهای استان به کار خواهم بست.

در این بازدید مهران اوچی اردبیلی رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن تقدیر از حمایت و پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: این نهاد تلاش دارد با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در جهاددانشگاهی گامی اساسی در رشد و توسعه استان بردارد .