اخبار

دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین افتتاح می‌شود

قزوين

۱۳۹۹/۰۷/۰۷

متن کامل خبر

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان قزوین از افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی این استان در دوازدهم مهر خبر داد.

سمانه مولاوردیخانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جهاددانشگاهی به‌عنوان یک نهاد توسعه‌ای موظف است علاوه بر شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مشاغل خانگی استان، در ۲ مرحله آموزش و توانمندسازی متقاضیان و نیز اتصال به بازار انجام خدمت کند.
 
وی بیان کرد: در راستای اجرای موفق این طرح ملی، معاونت آموزشی با ارائه آموزش‌های تخصصی و مشاوره‌های کسب‌وکار سعی در توانمندسازی متقاضیان خواهد داشت. هم‌چنین جهاددانشگاهی با ایجاد شبکه‌های تخصصی فروش، ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی، بازارچه‌های مشاغل خانگی و تکمیل زنجیره ارزش سعی خواهد کرد در مرحله اتصال به بازار به انجام خدمت بپردازد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان قزوین ادامه داد: جهت انسجام و پیگیری دقیق طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان، دبیرخانه این طرح دوازدهم مهر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی استان افتتاح خواهد شد.

مولاوردیخانی در پایان اظهار کرد: شرایط متقاضیان ثبت‌نام در این طرح حداقل ۱۸ سال سن، بومی استان محل ثبت‌نام، عدم اشتغال تمام‌وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است و علاقه‌مندان نیز می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت www.inhb.ir مراجعه کنند.