اخبار

ایجاد شغل با کمترین سرمایه گذاری در زمینه مشاغل خانگی

هرمزگان

۱۴۰۱/۰۳/۱۸

خلاصه خبر

شهرزاد شادزی بانو کارآفرین تصریح کرد: در شرایطی که ایجاد شغل، هزینه‌های سنگینی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات دارد ما قادریم با کمترین سرمایه گذاری در زمینه مشاغل خانگی برای افراد شغل ایجاد کنیم.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه مشاغل خانگی؛ نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی  با حضور جناب آقای  دوستی استاندارمحترم هرمزگان، جناب آقای دکترتراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مسئولان در تاریخ 17خرداد 1401 در محل نمایشگاه های دائمی سه راه جهانبارافتتاح شد.

شهرزاد شادزی بانو خلاق و کارآفرین، پیشران طرح ملی مشاغل خانگی و فعال حوزه حصیربافی جهت عرضه محصولات حصیری در این نمایشگاه حضور داشت.

شادزی بیان کرد : هر چه توجه به مشاغل خانگی بیشتر شود زمینه رفع بیکاری مهیا شده و به کاهش آسیب‌ها کمک می‌کند؛ بنابراین در چند سال گذشته وزارت کار، این موضوع را در دستور کار قرار داد و در سالهای اخیر همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کار بیشتر شد تا طرح ملی مشاغل خانگی با دستاوردهای بیشتری عملیاتی شود.

بانو کارآفرین تصریح کرد: در شرایطی که ایجاد شغل، هزینه‌های سنگینی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات دارد ما قادریم با کمترین سرمایه گذاری در زمینه مشاغل خانگی برای افراد شغل ایجاد کنیم.