اخبار

بازدید معاون آموزشی جهاد دانشگاهی از کارآفرینی طلاب در قم

قم

۱۳۹۹/۰۷/۰۸

متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، دکتر بیجندی در حاشیه این بازدید گفت: نگاه علاقه مند مدیران مرکز خدمات حوزه های علمیه و اشتیاق طلاب کارآفرین به فعالیت برای من ارزشمند بود و خستگی بر من حادث نشد.

وی انتخاب عنوان قرارگاه جهادی حضرت خدیجه برای مرکز حمایت از کارآفرینی طلاب را به مدیران مرکز خدمات حوزه های علمیه تبریک گفت و افزود: یکی از چیز های ارزشمندی که من در این قرار گاه دیدم امید بخشی بود، عنوان قرارگاه نگاه امیدبخشی دارد و در زمانی که ما با ناامیدی در جامعه مواجه هستیم به لحاظ تحریم های ظالمانه، جامعه را سرپا نگاه می دارد.

بیجندی ادامه داد: با توجه به زمینه های همکاری که در این بازدید احصا شد امیدواریم همکاری جهادگران استان قم با مرکز خدمات حوزه های علمیه بیش از پیش گسترش یابد و بتوانیم همکاری های خوبی در حوزه های آموزش، اشتغال و مشاوره و زمینه های دیگر داشته باشیم.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی افزود: کارهای مشترک بسیاری را میتوان تعریف کرد و از توان دو مجموعه برای امید آفرینی در جامعه بهره برد.

دکتر محمد صادق بیجندی با بیان این که به دنبال اختراع چرخ جدید نیستیم عنوان کرد: اقدامات خوبی در مجموعه های مختلف صورت گرفته که میتوان از تجربیات این مجموعه ها استفاده کرد. در جهاد دانشگاهی نیز محتواهای آموزشی مناسبی تهیه و در سامانه INHP بارگذاری شده است که می‌تواند در فرایند پرورش نیروی کار کمک کننده باشد.

وی همچنین از درج پیام مقام معظم رهبری در صفحه نمایش اتاق جلسه قدردانی کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند: "مسئولان برای ایجاد اشتغال شب و روز نشناسند" و به درستی در این صفحه نمایش داده شد، ما امروز به چشم خود دیدیم که طلاب و مدیران مرکز خدمات حوزه های علمیه برای ایجاد اشتغال شب و روز نمی‌شناسند و از این بابت بسیار خوشحالیم.