اخبار

برگزاری کارگاه اموزشی راهکارهای توسعه مشاغل خانگی درشهرستان فریدون شهر

اصفهان

۱۴۰۱/۰۴/۰۸

متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه کارگروه اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اصفهان، روز 3 شنبه 7 تیر ماه ،کارگاه آموزشی در زمینه راهکارهای توسعه مشاغل خانگی در محل سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدون شهر برگزار شد. در این جلسه که مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناس اشتغال اداره کار، نماینده شرکت های تعاونی منابع طبیعی و جنگلداری ، عضو شورای شهر و تعدادی از فعالان حوزه مشاغل خانگی و بانوان کارافرین شهرستان حضور داشتند، فازهای اجرایی طرح ارائه گردید و مقرر شد براساس مزیتهای شغلی موجود در منطقه و همچنین توانمندی کارافرینان مستقر در شهرستان، از مدل اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای ایجاد و احیا مشاغل خرد و خانگی موجود بهره مند گردند.

شهرستان فریدون شهر در غربی­ترین نقطه استان اصفهان و در دامنه کوه‌های زاگرس، با فاصله تقریبی ۲۰۰کیلومتری از مرکز استان و در همسایگی استان­های لرستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری قرار دارد. این شهرستان محل سکونت اقوام مختلفی از جمله گرجی، فارس، بختیاری، ترک و ارمنی است.

گفتنی است طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با هدف ايجاد اشتغال پايدار براي توانمندسازي متقاضيان و اتصال به بازار همزمان با سراسر كشور در این استان در حال اجراست.