اخبار

تسهیلات مشاغل خانگی امسال در نقاط مختلف استان هدف گذاری شد

مرکزي

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

خلاصه خبر

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت :تعهد ایجاد اشتغال جدید استان مرکزی در سال جاری ۲۳ هزار و ۸۳۶ فرصت شغلی است که تا امروز اطلاعات تعداد یک هزار و ۷۲۴ شغل جدید توسط دستگاه های اجرایی در سامانه رصد کشور به ثبت رسیده است. وی همچنین گفت تسهیلات به افراد دارای مجوز مشاغل خانگی تعلق می گیرد و از ابتدای سال جاری تاکنون، ۶۲۸ مجوز در این استان صادر شده است.


متن کامل خبر

به گزارش  دبیرخانه طرح ملی مشاغل در استان مرکزی  «جمشید امیدی»  مدیر کل اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از  پرداخت  تسهیلات با عاملیت بانک‌های .توسعه تعاون، رفاه کارگران و کشاورزی در حوزه مشاغل خانگی  خبر داد

وی بیان کرد: سهم بانک توسعه تعاون استان مرکزی در این راستا، ۳۵۵ میلیارد ریال، سهم بانک رفاه ۲۲۸ میلیارد ریال و سهم بانک کشاورزی ۱۱۳ میلیارد ریال است که به صورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: این تسهیلات به افراد دارای مجوز مشاغل خانگی تعلق می گیرد و از ابتدای سال جاری تاکنون، ۶۲۸ مجوز در این استان صادر شده است.

امیدی اظهار داشت: تعهد ایجاد اشتغال جدید استان مرکزی در سال جاری ۲۳ هزار و ۸۳۶ فرصت شغلی است که تا امروز اطلاعات تعداد یک هزار و ۷۲۴ شغل جدید توسط دستگاه های اجرایی در سامانه رصد کشور به ثبت رسیده است.

وی گفت: پشتیبان‌های حقیقی و حقوقی که در صدد توسعه فعالیت خود باشند،برای دریافت تسهیلات در اولویت قرار دارند.