اخبار

برگزاری دوره‌های آموزشی مشاغل خانگی در محله نیار اردبیل

اردبيل

۱۴۰۱/۰۴/۱۴

خلاصه خبر

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل گفت: با مشارکت دفتر تسهیلگری محله، دوره‌های توانمندسازی و آموزشی مشاغل خانگی در محله‌ی نیار اردبیل برگزار می‌شود.


متن کامل خبر

میثم ضارب‌نیا، مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: دفاتر تسهیلگری به دلیل ماهیت کاری می‌توانند به عنوان بازوان اجرایی طرح‌های کارآفرینی در جوامع شهری و روستایی عمل کنند و این دفاتر به دلیل برخورداری از فضای آموزشی و هم‌چنین شناخت لازم از نیازها، چالش‌ها و مشکلات موجود، می‌توانند راهنمایی‌ها و همکاری‌های ارزشمندی در برگزاری دوره‌های توانمندسازی به‌خصوص برای زنان خانه‌دار داشته باشند.

ضارب نیا گفت: براساس اهداف و چشم‌اندازهای ترسیم شده، دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل از ابتدای شروع به کار خود با شناسایی دفاتر تسهیلگری اقدام به همکاری با آنها نموده و در حال حاضر نیز با توجه به شمار قابل توجه متقاضیان در محله نیار شهر اردبیل، دوره‌های آموزشی و توانمندسازی متعددی با همکاری دفتر تسهیلگری محله برگزار و در حال حاضر نیز تداوم دارند.

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل در پایان افزود: امیدواریم با فعالیت‌های صورت گرفته در دبیرخانه، به چشم انداز اشتغال 2000 نفری متقاضیان در استان نائل شویم.