اخبار

نشست مشاوران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در بابل برگزار شد

مازندران

۱۴۰۱/۰۴/۱۸

خلاصه خبر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، مهندس محمد رضا شافعیان، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، 17 تیرماه، پس از بازدید از نمایشگاه سوغات، هدایا و مشاغل خانگی، در نشست با مشاوران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان که در غرفه جهاد دانشگاهی مازندران، در مصلای بابل، برگزار شد، گفت: هنر ما این است که بتوانیم سفره مردم را رنگین کنیم تا سرپرست خانواده‌ای شرمنده فرزندانش نشود.


متن کامل خبر

مهندس محمد رضا شافعیان، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، 17 تیرماه، پس از بازدید از نمایشگاه سوغات، هدایا و مشاغل خانگی، در نشست با مشاوران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان که در غرفه جهاد دانشگاهی مازندران، در مصلای بابل، برگزار شد، گفت: هنر ما این است که بتوانیم سفره مردم را رنگین کنیم تا سرپرست خانواده‌ای شرمنده فرزندانش نشود.

وی افزود: یکی از چالش‌های جامعه غفلت از مدیران از حوزه بازار و مشاغل خانگی است که این کم‌توجهی منجر به بروز مشکلات انگیزشی این قشر شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، کارشناسان حوزه کسب و کار و طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را افسران خط شکن و هدایتگر دانست و تصریح کرد: اگر مدیران و کارشناسان بتوانند بازاریابی را به بازاریان بیاموزند و در جهت توانمند شدن این قشر از جامعه همت کنند، خدمت بزرگی به جامعه و نظام جمهوری اسلامی کرده اند.

وی افزود: جهاددانشگاهی افتخار خدمت به فعالان حوزه کسب و کار را دارد تا با ارائه مشاوره و رایزنی با مسئولان به عنوان حلقه واسط قدمی در تقویت و ایجاد رونق مشاغل خانگی بردارد.

شافعیان از همه کارشناسان حوزه کسب و کار، خواست در راستای توانمندسازی با استفاده از ارائه راه‌کارهای نو و ارتباطات سازمانی از هیچ تلاشی برای روشن شدن چراغ یک خانواده دریغ نکنند و بدانند جهاد دانشگاهی با تمام توان پشتیبان آنان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اغلب دستگاه ها استان به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند، برای درمان مشکلات استان همه مدیران باید فهم سازمانی داشته باشند و در حوزه تصمیم‌گیری خود از کارشناسان مخصص بهره ببرند.